Friday, November 23, 2012

Kekasih Separuh Masa

Ecece..tajuk bukan main lagi kan? hehe. post kali ni cume nk perkenalkan korg dengan kekasih baru saye. hee. opss, sila jangan salah sangka okay! kekasih yang dimaksudkan ni bukanlah seorang wanita, jauh sekali isteri orang mahupun seorang janda.

Kalau korang nak tahu, ni kire mcm cinta pandang pertama la. mula-mula tengok si dia kat kedai tu, terus terpikat! Orang kata..dari mata turun kehati, dari hati tersemai bibik-bibik cinta, makin lama dipandang, makin ingin gua mendekatinya. Aiseeyyy..terlebih plak. 

Nama? haa.. Akmal SUhaila Sulaiman a.k.a ASUS atau nama specific die ASUS VivoBook. hehe. siap ade serial number lagi. hehe. Gua tertarik sangat kat dia sebab si dia ni sesangat slim! hehe. lagi satu, kat muka si dia ni boleh sentuh-sentuh. hehe!


Akmal SUhaila Sulaiman (ASUS)

Okay, dengan ade kekasih baru nie, boleh la gua membuat asaiment, report dan bnyak lagi bersama sama dengan dia. harap-harap jodoh kami berkekalan. Untuk pengetahuan korang, Akmal SUhaila Sulaiman merupakan kekasih gua yg ke 3. Almaklum lah, jejaka hot, sering tukar2 pasangan. tp kali ni mohon jodoh berpanjangan. xnak nakal-nakal lagi dah. nk concentrate kat PSM je ! no more DOTA, FIFA mahupun PES dengan si dia.

lepas ni harap2 gue selalu dapat buka emel, almaklumlah, dapat supervisor PSM yg aktif dlm dunia maya.  ape2 info, semua dia inform kat emel je.


No comments:

Post a Comment