Friday, May 21, 2010

Pengenalan~


Assalamualaikum..hohohoho…akhirnya gue telah pun melangkah selangkah kehadapan dengan adanya blog ini…kekekekeke. Buat pengetahuan semua, ini adalah blog yang kedua yang pernah gue ada. Blog yg lepas..? hohohoho..gue sendiri lupa username dan password blog tersebut. Sebenarnya, gue mmg tidak aktif dalam bidang penulisan nie, sebab itu la blog tersebut dipinggirkan…huhu. Untuk kali ini, gue rase berminat untuk mempunyai blog kerana tertarik dengan sesetengah blog yang wujud di alam maya ini. Banyak input berguna yang gue dapat hasil dari pembacaan dari blog-blog tersebut. Jadi, blog gue ini lebih kepada perkongsian. Like white people say, “sharing is caring..” huhuhuh. sebelum terlupa, terlebih dahulu gue ingin memberitahu yg entri-entri yang ada di blog gue mungkin bukan entri original hasil penulisan gue. Mybe ia di copy dari mana-mana article, newspaper, atau mungkin juga dari blog sesiapa. (insyaAllah, akan gue kreditkan kepada sesiapa yg berkenaan..kalau xde tu sorry la yer, sbb berpuluh2 article dalam hardisk gue yang gue x tahu datangnye entah dari mane..huhu). Sesungguhnya ilmu yang bermanfaat ialah salah satu amal yang berkekalan bagi orang yang mengajarnya meskipun dia sudah meninggal dunia....oleh sebab itu tiada entri- entri kutuk mengutuk, hentaman, ataupun kritikan yang tidak membina yang akan gue paparkan, postkan di sini. Mybe ade juga selingan kisah atau kejadian yang berkaitan dengan gue akan gue menconteng disini…(tu pon kalau tangan gue dah tersanagat gatal nak menulis..huhuhu )
Oke la, smpai disini dulu rasanye..sbb gue pon dah tau nk conteng ape lagi..huhu..
Assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment